Lite färg i tillvaron


Sådär ser det "babyblåa"  nagellacket som jag köpte idag ut, orkade inte vara serös och ta fina bilder, webcam ftw!

Jäklar, tror jag hade personligt rekord på antal läsare igår! Sjukt roligt, hoppas några av er stannar kvar :)

Idag har jag varit på stan med min kära vän Sofia, vi käkade först lunch på Tatung och strosade sedan runt ett tag. Jag fick hem två nya sminkborstar (en rougeborste och en puderborste), var verkligen på tiden, min gamla hade tappat skaftet och började tappa hår. Sedan köpte jag två nagelack också, ett babyblått och ett turkost! Älskar de färgerna på naglar, har letat efter de färgerna ett tag, men inte hittat (är alltid glitter och skit i), idag på åhléns kom jag i alla fall över dem.

Nu blir det snart plättar till middag och sedan tar jag bilen till min kära Samuel. Blir nog bara en massa mys med film osv ikväll. I morgon är det dock grillparty som gäller. Ska bli sjukt nice! Blir första gången jag grillar i år. Ska försöka ta lite bilder också för en gångs skull, vi får dock se hur jag lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0