Lottas krog



lite risiga bilder på insidan av Lottas Krog

Mamsen är här i Umeå och hälsar på mig i veckan, rätt så mysigt faktiskt. Idag var vi på världens mysigaste pub och åt middag! Inredd som en engelsk pub(tog lite bilder med min skruttiga mobil, bilderna gör den inte rättvisa, men sjukt vackert där!) och de hade extremt god mat. Jag och mamma åt Spagetti Carbonara och beskrivningen i menyn löd så här: Hemgjord spagetti på bästa durumvete, stekt oxfile, videlrökt fläsk, grädde, spenat, vitlök, ägg och parmesan (det enda som saknades var svampen). Hur sannslöst gott låter inte det på en skala ;)? Det var det också!

Helt klart mitt nya favoritställe i Umeå, måste ju dessutom skryta litegrann om att jag fick köpa en cider, utan att de frågade om legg, fast det egentligen är 20 års gräns där. Yeah! Fast det gäller förmodligen inte riktigt på måndagar kl 18.00, men ändå ;)



Kommentarer
Postat av: ONLYPAULINAA

Nu ska jag skryta lite extra! Imorgon kväll så äter jag och pappa på wook n roll, far sedan direkt på ladan och ser hockey, sover och har sovmorgon till kl 10! Slå det ni era mesar i Umeå! Ni kan ju alltid fara och se Björklöven spela hockey! De har nog inte samma elegans som vi AIK! ;)

2011-04-11 @ 22:49:39
URL: http://onlypaulinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0