Make up store




Oj vilken trevlig dag det har varit idag! Ida kom hit runt 12 och vi gjorde en riktigt god kycklingwook till lunch, sedan for vi iväg till make up store där jag blev sminkad. Det blev verkligen SJUUUKT snyggt, en riktigt kraftig lila sotning.. eller om man ens kan kalla den sotning? Snyggt blev det i alla fall! Efter det blev det att gå hem, byta om och sedan gå ut i kylan för att leta bra platser där vi kunde fota. Blev faktiskt riktigt bra bilder, ska visa senare, när jag hunnit trixa lite! Vi gick sedan på lottas krog och åt middag, sjukt gott! Ida tog en fin bild på mig och vår mat, men får visa den senare.

Om ni funderar på vad jag fick med mig hem så blev det rouget (den beige, bruna) Power, ögonskuggan Buzzer och läppstiftet Crown creme. Ser verkligen fram emot att få testa dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0