My favorite place



Bilder från igår!

Lägger ut de två bilderna jag hade tänkt lägga upp igår (tekniska fel förhindrade detta). Den första bilden är alltså tagen då jag just blivit sminkad på mus! Jag vet att man inte ser sminkningen så bra, men blev så knasigt ljus, så den fick bli svartvit. Den andra bilden är tagen från mysiga Lottas krog! Visst ser maten god ut? Helt gudomligt, det är så där hamburgare SKA smaka! Tyvärr ser man inte så mycket av inredningen, men det är väldigt mysigt i alla fall! Och som jag varnat blir det mycket bilder på mig här just nu.. men jag hoppas ni överlever!

En sak som jag verkligen borde fixa är att bredda min blogg lite så att jag kan lägga in bilder på storlek 300 så de ligger brevid varandra, nu ryms bara 200 bilder brevid varandra, och de är nästan lite väl små. Menmen, nu ska jag och syster se film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0