The secret is ours


Foto: Ida Nilsson
Smink: Make Up Store

Två bilder från gårdagens plåtning, tycker de bler riktigt grymma faktiskt! Är inte van att se mig själv så där sminkad, men var rätt kul att testa. Gick dock och tog bort sminket när vi var klara igen, trivs inte så bra i kaka;) Hur som helst, visst gjorde Ida ett grymt bra jobb? Hon är en fantastisk fotograf, verkligen. Om jag mot för modan skulle gifta mig så vill jag att hon ska vara min bröllopsfotograf. Hör du det Ida? Sug åt dig som en svamp!

Nu ska jag snart iväg till skolan på föreläsning, sedan blir det hemfärd till skellefteå!


Kommentarer
Postat av: vikkiep

shiet, snygg bild! SNygg människa!

2011-04-20 @ 09:07:04
URL: http://viktoooria.blogg.se/
Postat av: Ida

hehe suger åt mig, men det är ju lätt när du är så snygg! taaack iaf (A) <3

2011-04-20 @ 09:25:01
Postat av: Mia

Alltså NU ser du ut som Elena, inget jävla snack om saken! Ursnyggt ju :)

2011-04-20 @ 16:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0