2 dagar kvar


Min snygga reskompis!
Foto: Jag

Vet att det är extremt mycket tjat om Turkiet just nu, men jag kan som inte låta bli.. I övermorgon far vi!! Det känns så fantastiskt underbart, längtar till solen, havet och värmen. Men nu är det ju fortfarande bara fredag och till skillnad från alla andra så ser jag inte fram emot denna dag så mycket förutom att vi kommer närmare söndag när den är slut. Dock så blir det en mysig släktträff ikväll eftersom min farbror fyller hela 40 år! Ska bli mysigt att träffa alla släktingar, äta god mat och bara mysa. Ser mindre fram emot morgondagen eftersom jag som sagt lär vara så övertaggad att jag inte kommer kunna sitta still i kassan och tiden lär gå övernaturligt sakta. Men någon gång ska den ju gå mot sitt slut!

Nu ska jag gå till bussen så jag inte kommer försent till jobbet. Längtar redan till lunchen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0