3 dagar kvar

Ungefär så här taggad är jag på livet idag, kommer typ att sprängas snart.



Oj vilket extremt grå och tråkig dag det här har varit, i väderväg i alla fall. Vaknade ju upp vid min älskades sida och det är verkligen det bästa som finns, jag känner mig så trygg och hel vid hans sida. Sedan for jag en sväg på stan med Sofia Lundberg, jag handlade lite till saker inför turkiet och hon fyndade byxor. Vi hann också ta oss en liten mysig fika för att få lite värme och fly från vädret.

Nu på kvällen har jag försökt packa klart allting inför resan (eller, i alla fall det som går att packa i förväg). Och nu måste jag säga att det mesta är klart. Har lite kläder som fortfarande hänger på tork och necessären kvar, men annars så. Ska nog till coop imorgon och köpa lite nudlar och sådant som man kan äta till lunch och får inte glömma bort att köpa ipren!

Näe nu ska jag packa det lilla sista innan jag ska sova, blir jobb 9-18 imorgon och jag kan väl inte säga att jag är så jätte taggad. Vill ju bara ha söndag!! Känner på mig att lördagspasset kommer vara värst, jobbar bara 5 timmar men har ingen rast, kommer bara sitta och vänta på att få sluta. Men men, lite extra pengar i september månad kommer sitta finfint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HHAHHA varför ser jag dig göra sådär framför mig..

2011-08-19 @ 08:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0