Sneakpeak



Ja, så här blev håret! Vet att det är en rätt dålig bild och att man inte ser hela frisyren, men det saknas ungefär en cm längst fram, annars ser ni allt. Annledningen är att jag tog bilden själv och ni som äger en systemkamera vet att det inte är superlätt att ta självporträtt om man inte ägern ett stativ och fjärrutlösare. Det får helt enkelt duga innan jag tvingar syrran att ta kort på mig. Ska dessutom färga håret, bara mörkare, men det blir liksom lite fräscht efter all solblekning.

Tänkte förresten försöka lägga upp lite fler bilder från Turkiet ikväll om någon är nyfiken.

Kommentarer
Postat av: Sofia

så otroligt jättefin du blev!!!!

saknar dig och hoppas vi kan prata till veckan eller helgen eller nått för har massor att berätta!!! och vill höra allt om turkiet och...tjja allt!!!

vi har äntligen fått internet i lägenheten och snart också wifi hoppas vi på så då kommer jag kunna vara inne massa...plus att jag hade min första lektion idag och insåg hur mkt jobb det här är...fick fan 30 ord att lära oss till imorn...och det var första dagen :O så vi har inte ens riktiga klasser än! helt sjukt....men som sagt, massa att berätta (ex att om vi inte fixat fram 16k i kontanter tills ikväll blir vi vräkta och svenska kort kan typ bara ta ut 3000 kr per dag ;P men vi får prata jättesnart!!! puss saknar dig!

2011-09-01 @ 07:54:17
URL: http://molihua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0