My sunshine


Foto: Ola Harström

Snacka om fint väder vi fick idag! Superfint med lite sol, men självklart blir det ju kallare just därför, men jag ska bara sitta inne på konsum idag, så jag tror jag överlever kylan. Kände dock inte alls för att fara och jobba... Jag vill stanna hemma, planera inför nästa vecka, försöka hitta lägenhet och vara med mina nära och kära. Menmen, det är bra med några extra slantar, så jag ska inte klaga!

Och nu har ju faktiskt min bästaste vän Ida kommit hem! Hon har ju flyttat till Stockholm (och nyss varit i Vietnam) men nu har hon kommit tillbaka till lilla översnöade Skellefteå! Så imorgon blir det en hel dag med henne, vi har ju mycket att ta igen ;)

Kommentarer
Postat av: Lu

Tack för din kommentar emsan! :D

Du måste komma förbi någon dag, vi borde ju ha tjejkväll, det skulle verkligen vara hur mysigt som helst! vad gör du allt mest nu förtiden? =)

2011-01-18 @ 22:04:41
URL: http://linnealuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0