Planer


Jag och Emma på studenten för ett år sedan

Vill ni veta vad jag gjorde igår? Jag for ut och sprang, jepp, ni läste rätt, jag sprang! Tjejen som alltså inte har rört sig på typ... eller vid närmare eftertanke låter jag nog bli att nämna hur länge sedan det var... hur som helst så bestämde jag mig i alla fall för att börja springa typ 3 gånger i veckan framöver. Jag vet ju att man mår så sjukt mycket bättre av att träna, men jag har bara inte fått tummen ur förän nu. Och det var faktiskt otroligt härligt! Visst, det var jobbigt, men samtidigt väldigt uppfriskande. Så det ska jag fortsätta med!

I morgon är jag för övrigt ledig och då ska jag och Emma på stan för att jaga utlandsresor! Åh så roligt, det kommer kännas lite verkligare när vi faktiskt söker på riktigt. Och mer verkligt blir det ju då man har biljetten i handen. Denna resa är det enda som får mig att överleva tanken på att jobba i hela 5 veckor till!

Kommentarer
Postat av: Mia

Duktigt! Om du inte blir för bra så kan vi börja springa tillsammans i höst ;)

2011-07-20 @ 09:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0