Sommar











Foto: Jag

Tänkte att jag skulle lägga in lite bilder från i lördags då vi firade att Paulina blivit konfrimerad. Ganska härliga sommarbilder tycker jag själv. Var som sagt väldigt trevligt! God mat också, men jag var för hungrig för att ta bilder innan jag ätit upp den ;)

I veckan har jag jobbat, men har också hunnit umgås med vänner. Behöver som få göra något om kvällarna, annars blir jag typ knäpp tillslut. Nu är jag i alla fall ledig i hela 2 dagar innan jag börjar jobba igen, tjoho! Om det är fint väder i morgon ska jag och min syster Viktoria fara till stranden och glassa (hoppashoppas), annars får det kanske bli en tur till stan? Vem vet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0