Vattenmelon?




Titta vad jag hittade på jobbet igår, gula vattenmeloner! Jag hade verkligen ingen som helst aning om att det fanns innan jag skulle dela det jag trodde var en helt vanlig rosa färgad vattenmelon. Jag blev mäkta imponerad, det gjorde typ min dag (Jepp, gula meloner kan göra sånt med en på konsum).

Har nyss betalat mina räkningar för den här månaden (vuxen poäng) och funderar nu på om jag ska slå till på den fina klänningen jag har suktat efter några dagar. Hm, tror det blir så, men ska nog beställa den imorgon. Borde dessutom gå och lägga mig snart, har nämligen ett fullspäckat schema i morgon! Ska först på stranden eller stan med Sofia (beroende på vädret) och blir det det sistnämda ska vi in till stan för att kolla in nya mobiler till både henne och mig och jag kanske ska till att köpa en ny bikini om jag hittar en fin, alltid bra att ha två i utlandet känns det som + att jag vill ha en lite roligare. Sedan stannar jag på stan tills Emma har slutat, för då ska vi först käka middag och sedan boka resa till Alanya!!! Iiiiihh. Och efter det kan det bli discgolf med Samuel, Simon och Lovisa. Så, det blir körigt, men förmodligen väldigt trevligt också!

Näe, nu ska jag skalla kudde. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0