Back to black


Ännu en bild från Viktorias student, men de är ju så somriga!

Midsommaraftonen blev extremt trevlig om jag får säga det själv! Först var vi hos Anna och åt en helt fantastisk tre rätters middag komponerad av min kära vän sofia (den var to die for) och medans det dracks vin och pratades en massa skit. En mysig och härlig tjejkväll som jag tycker vi borde göra om, det var allt för länge sedan vi bara hängde vi brudar! Sedan drog vi vidare till en stugfest i lövlund där Sofias pojkvänn höll till. Det var rätt livat där, men jag hittade mig några trevliga typer att hänga med, så det blev bra tillslut ändå. Efter det drog jag till min kära Samuel och har sedan myst med han och grabbarna i helgen. Har varit skönt att bara ta det lugnt.

I morgon är det dagen D, börjar nämligen jobba på mitt sommarschema på konsum i bureå då. Känns jobbigt och träligt, jobbar ca 80% och känner jag konsum rätt så lär de bli mer. Men jag vet att jag bara är grinig i början, efter typ 2-3 dagar har man kommit in i rutinerna och då är det som lugnt igen. Ska ju faktiskt bli nice med cash, så jag är nog nöjd trots allt. Börjar dock längta tillbaka till Umeå och mina vänner där, men, de är ju inte heller där, så det ger som inte så mycket. Är ju dock ett bra tecken på att man trivs!

Näe nu måste jag sova så jag orkar upp i morgon, man kan inte vara lat i mjölk kylen på en måndag ;) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0