En härlig sommardag


Foto: Jag
Modell: Viktoria

Lägger upp en till bild på min vackra syster!

Vaknade 08:30 av en outhärdlig värmebölja i mitt rum, det gick inte att andas och blodet i min kropp var nog nära kokpunkten. Så jag och Samuel flydde fältet ner till köket ett tag, hämtade sedan fläckten, la oss på golvet med den vid huvudet och somnade sedan om.

Idag har varit en riktig slappar dag, har myst med Samuel en massa och var sedan på en liten släcktträff där det åts tills jag befann mig i matkoma läge resten av träffen. Nu är jag hemma igen och har inte tänkt röra så mycket som en fena (förutom handen som ska plocka chipsen ur påsen då), utan det blir film mys med mig själv. I morgon funderar jag på att fara ut och springa, men vi får se hur det blir det det, en fin tanke iaf ;)

Näe, nu ska jag leta rätt på en bra film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0