Hudvård


En gammal bild som jag fortfarande tycker väldigt mycket om
Foto: Ida Nilsson


Nu ska jag fara in till stan och göra ett nytt försök att komma hem med en ny hudvårdsprodukt, den jag använder nu har jag använt väldigt länge, men som komplement till en salva, och eftersom det nu är sommar och jag inte kan använda salvan längre så inser jag att "tvättarna" inte alls har så bra effekt på min hy. Så därför är jag i jakt på en ny, får hoppas någon snäll kassörska kan hjälpa mig bland djungeln av hudkrämer och ansiktsvatten.

Efter stads besöket brummar jag bilen vidare till kåge där jag ska väcka upp min kära pojkvänn (töntig som han är har han lanat hela natten, haha♥) så vi kan göra något mysigt. Blir nog att vara där till på måndag då han börjar jobba igen. Så uppdateringen här kan få lida litegrann, men sådant är livet.

Näe, nu ska jag blåsa håret och sedan fara iväg på jakten efter den perfekta hudvården!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0