Jar of hearts


Foto: Ida Nilsson
Modell: Jag

Kom på att jag inte har visat allt för många bilder från denna plåtningen och tänkte det var dags att lägga in någon till. Tycker väldigt mycket om dem trots att de är fotade vid väldigt, till synes, vanliga platser. Men kan man som Ida kan, ja då blir det bra ändå!

Ikväll svängde jag förbi bersan och min käre vän Warg, vi chillade med film och popcorn, alltid lika trevligt! Kvällen till ära blev det "How to train a dragon", har sett den förut, men den är ju så sjukt härlig!

Och vet ni vad som händer i morgon? Jag och moster kanske ska fara till en tant i byske (tror jag?) som har en liten smyckesverkstad dit man kan få komma och göra halsband etc. eller köpa pärlor och dyligt. Moster sa att hon hade allt möjligt, inte bara vanliga pärlor utan också material som t.ex. metall, trä, glas, och formationer i plattor, bollar, ovaler osv. Ska bli kul, älskar att ha orginella saker som ingen annan har. I morgon är det tydligen sista dagen de har öppet innan de stänger för sommaren, så de skulle ha 40% rabatt på allt i butiken, wiiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0