Midsommar dilemmat


Fina syster och jag på hennes student
Foto: Paulina Pettersson

Vädret verkar inte alls vara på folkets sida den här veckan, men det är väl inte så ovanligt för att vara midsommarveckan tyvärr. Dagens problem är att hitta ett ställe att vara på på midsommar, jag som är bortskämd med att ha egen lägenhet och kompisar som har egna lägenheter (i umeå) är typ helt ovan med det här problemet nu. Det största problemet vi brukar ha är att ha nog många stolar till allt folk. Så jag ska försöka ringa runt och lösa något idag, tyvärr jobbar ju varenda jäkel som ska på middagen, så det här är inte ett lätt jobb.

Annars så fick jag nyss veta att jag klarade den andra tentan idag, wii, fan vad skönt! Jag slipper plugga i sommar *pustar ut*. Det är verkligen en sten som lyfts från bröstet!

Näe, nu ska jag försöka styra upp den här karusellen och försöka få tag i folk. Önska mig lycka till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0