Mys café




Foto: Jag

Bilder från när jag och Ida fikade på det lilla söta fiket på nordanå (minns tyvärr inte vad det heter) förra veckan, det är verkligen super mysigt och bara inrett i gammaldags anda. We like.

Kom nyss hem från film mys med den flickan, var väldigt trevligt, vi har ju inte kunnat ses så mycket det senaste året eftersom hon går på skola i Stockholm och därför såklart bor där nu mera. Och själv bor jag ju i vanliga fall i Umeå, men nu är det sommarlov och allt är som vanligt igen. På ett sätt härligt och mysigt, men samtidigt saknar jag mitt "andra liv" i Umeå. Det är dock inte allt för länge kvar tills alla åker tillbaka till sitt igen, på både gott och ont. Men jag ska verkligen njuta av den här sommaren, ska bli underbart!

Kommentarer
Postat av: Ida

Lanthandeln!!! ;) hehe, kom precis därifrån..

2011-06-18 @ 14:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0