Nedräkning


Stadsfesten för 2 (?) år sedan.
Oj så liten jag såg ut.. och kort hår hade jag också!

Det blev att fara ner på stadsfesten och åka lite karuseller, eller ja, jag hann bara åka en innan pojkvännen blev åksjuk (han testade nämligen häftiga batman som man åker upp och ned i, efter blev det tungt), men det var rätt trevligt att träffa lite folk och se hur festivalen såg ut (själv har jag inte hunnit vara där något före idag). Det var mysigt att hinna träffa Samuel också, vi jobbar båda två i helgen och jag jobbar sedan enda till fredag om en vecka, så det blir ett tag till nästa gång. Grabbarna gick dock in på stadsfesten för att se hammerfall och då tog jag min cykel och trampade hem.

Nu ska jag lägga mig och läsa en liten stund och sedan sova, är skit trött av någon anledning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0