Nu är verkligen sommaren här!



Bilder från båt turen vi tog i stugan förra veckan!
Bilder tagna från Paulina

Alltså okej, det här med att blogga på sommaren? Ingen superhitt va? Man har ju så mycket bättre saker för sig, tjäna cash, träffa vännerna, vara ute i underbart väder (som jag tycker ska fortsätta för alltid) osvosv. Näe, vi får se hur det går för mig att skriva. Men uppdaterar väl lite då, mest för min kära vän Mias skull, så hon ska veta vad jag har för mig medan hon är i Finland (saknar dig!).

Idag har jag i alla fall fått vara ledig och fytusan så underbart! Har stekt på playan med mina favvo tjejer, Sofia och Emma (Ida, du är också min favvotjej, men du jobbar, så skyll dig själv!). Det var så härligt att äntligen få njuta av sommaren som kommit den här veckan. Det är nämligen inte alls roligt att sitta i kassan och se alla konsumenter bli brunare och brunare för varje dag, höra dem klaga eller prisa värmen och hur de bara orkar ligga på stranden eller bada. Och så sitter man liksom där i kassan, tittar drömmande ut genom butiksfönstret som är rakt framför näsan på en (förmodligen bara för att retas) och känner nästan för att ge nästa person som nämner hur härligt det är ute en rak höger. Hahah, näe kanske inte så illa, men inombords tänker man "men fu!!"

Verkar som det kan bli att fara till sjöbotten i morgon och fortsätta glassa, sedan blir det mys med flickorna och efter det stadsfesten! Åh så roligt det ska bli att träffa en massa folk, åka karusell och se Robyn! Stadsfesten är den ultimata sommar höjaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0