Kärlek



Pontus och Emma, Foto: Jag


Visst är de fina tillsammans? Jag gillar bilder som är tagna i stunden, som har känsla i sig, vilket jag verkligen tycker de två första bilderna har. De ser så kära ut och att lyckas fånga det på bild är inte alltid lättast, men för mig är det viktigast med en bild. Känslan. Jag är inte alls så duktig på den tekniska biten, 99% är på känslan, men det funkar för mig i alla fall. Gud vad jag har saknat att fota, det är så underbart!

Näe, nu ska jag lägga mig och sova, jag måste ju försöka friskna till snabbt så jag kan fara och mysa med min man. Jag saknar honom extra mycket när jag är sjuk och känner mig skruttig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0