Taadaa




Som sagt så testade jag göra en balfrisyr till Emma och det gick faktiskt bättre än förväntat! Framsidan kan dock omformateras, men baksidan är vi båda rätt nöjda med, möjligen att knuten ska sitte högre upp på huvudet. Men jisses vilken tid det tog! Först rulla, sedan tupera, sedan locka, sedan tupera igen, sedan försöka sätta upp allt i någon vettig form (detta tog sin lilla tid vill jag lova) och när vi hade en form vi var nöjda med så var jag ju tvungen att få skiten att sitta också! Men tillslut så! På bilden är det dock små testar som hänger där de inte borde, men sådant rättas ju till duktigare på självaste dagen!

Näe, nu ska jag se lite serier och sedan sova, är sjukt trött, men det är lika bra för ju fortare jag somnar desto fortare blir det lördag och lördag betyder Samuel mys! Åh så jag saknar honom (var två veckor sedan sist). Vi ska grilla med grabbarna grus och sedan blir det kanske bio, trevligt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0