viskar sommarlov


Jag och Mia utanför Corona!

Har ju lovat min kära vän Mia att jag ska bli duktigare på att skriva vad som händer i mitt liv eftersom hon nu har flyttat tillbaka till Finland över sommaren, *snyft*. Så jag tänkte att det är väl lika bra att försöka börja nu då!

Har varit mycket tenta plugg/ångest inför tentan den senaste veckan plus en massa fest (var och såg Veronica Maggio med Mia), så att blogga har inte varit prio ett direkt, snarare prio.. 33? Men nu är tentan skriven och det känns så fantastiskt bra! Det enda som återstår är case uppgifterna och 1 ½ av 3 är skrivna nu så jag kommer hinna klart idag, vilket kommer kännas sjukt skönt för då har jag sommarlooov på riktigt! Nu har jag det lite mer på låtsas ;) Känns helt fantastiskt, har dessutom tre veckor ledigt innan jag börjar sommarjobba på konsum i bureå. Behöver verkligen den där ledigtiden för att ladda batterierna. Dock lär det bli mest jobb i sommar, hoppas jag hinner fara utomlands, men annars blir det till hösten då vi har ett chillar moment.

Näe nu ska jag börja skriva så jag får bli klar någon gång! Tyvärr är inte universitetet öppet idag så jag får fara och lämna in dem imorgon, men efter det drar jag hem till Skellefteå igen. Känns jättejätte konstigt att jag ska vara där hela sommaren. Men det ska bli kul att träffa alla kompisar som kommer tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0