Beslutsångest




Idag har jag läst, läst och läst litegrann, sedan läst lite till och så.. slutligen har jag läst. Åh jo, jag har arbetat flitigt med överstrykningspennan också! Jepp, där har ni min dag.

Skämt och sido så har jag faktiskt gjort lite mer (men inte så allvarligt mycket). Hade ett seminarium som gick bra, mest diskussioner oss grupper emellan, så inte alls jobbigt. Sen har jag sett lite vampires (som verkligen är en serie som får en hooked up direkt..) (men nej Ida, jag fortsätter med Downtown Abbey, som för er som inte vet är en super mysig serie, också, hur skulle jag kunna släppa det? Helt fantastiskt ju! Får bara ångest nu när jag ska välja vad jag ska se innan jag ska sova.. hm) och så lagade jag mig själv en väldigt god kyckling/nudel wook, mums filibabba! Men som sagt, annars har jag läst, men boken är faktiskt ganska intressant att läsa, och då blir det ju sjutusen gånger roligare.

Men nu är jag klar med läsandet för idag, nu återstår bara det svåra valet: Vampires eller Downtown?.. Suck, det här kan ta ett tag..

Kommentarer
Postat av: sofia

downton finns det ju bara en 7 avsnitt av så den ser man ju klart direkt :/

2011-03-17 @ 07:18:54
URL: http://duodeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0