Inte direkt skönlitteratur

.
Dessa två böcker är mitt liv just nu, det är dem jag läser och läser och läser i + överstrykning då. Men som tur är, så är de rätt intressanta. Handlar (som ni kanske förstår) om etnicitet men också om kön, makt, sexualitet, ålder osv. Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker det är intressant i alla fall! Och det är väl huvudsaken eftersom det är jag som måste läsa dem.
.
Nu ska jag sätta mig och... kan ni gissa?.. Just det, läsa lite mer så jag hinner få något gjort innan jag ska hämta Samuel från skolan. Blir att fara till kåge ikväll, ska bli väldigt mysigt, för resten av helgen kommer nog bara innehålla plugg. Om jag inte får jobba också (vilket jag verkligen hoppas) men det verkar inte se ut så.
.
Jaja, nog med trams, etnicitet boken, här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0