Pappa

Äpplet faller inte långt ifrån trädet, eller vad säger ni?
.
Eftersom jag som sagt har dåligt utbud på denna dator så slänger jag in denna gamla pärlan. Det är alltså jag och min käre far för många många år sedan.Och ja, jag är helt ärlig, på riktigt, jag såg ut så där förr. En liten glasögonorm med bastanta ögonbryn och slingat hår. *Suckar nostalgiskt* Rätt så söta måste ni ju ändå erkänna att vi var! Ska faktiskt till papi imorgon och fira hans födelsedag. Grattis i efterskott pappa!
.
Nu ska jag sova, är sjukt trött och måste upp typ halv 7 imorgon för att hinna iväg till jobbet. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: emma

Jaha du har varit hem i helgen :) du får höra av dig nästa gång så hittar vi på något!! Lycka till på tentan:)

2011-03-20 @ 17:30:14
URL: http://emmajoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0