Djup suckkkkk



Suck, inspirationen är på noll. Jag varken orkar eller vill något, förutom allt annat än det som jag borde göra. Jag är sjukt less på att plugga, vill inte titta i ett till papper, läsa en till bok eller försöka minnas en enda till teori. Jag blir snurrig i huvudet, allt är så ouppstruckturerat, intrasslat och tusen gånger krångligare än det borde behöva vara. Är less på lärare som skriver sidospecifika frågor eller som helt enkelt avverkar sina aggrissioner på tentorna och skriver rent utav sadistiska frågor. Men nu är det inte långt borta till sommarlovet och jag kunde inte längta mer! *Suck* och jag som tyckte att gymnasiet var jobbigt.. *längtar tillbaka*

Men en bra sak som håller humöret uppe litegrann är i alla fall brännbollsyran som går i gång i helgen! På lördag blir det att glömma alla bekymmer, sjunga med till Veronica Maggios ljuva fraser och skaka rumpa med Mia. Det kommer bli legendariskt!

Kommentarer
Postat av: Ida

No milk.... vodka cereal!

2011-05-25 @ 14:28:53
Postat av: viktoria

ja men skojar du, underbara tider det där!

2011-05-25 @ 17:18:13
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0