The most spectacular show



Har inte riktigt haft något skrivar sug på ett tag nu, därför det inte har blivit några uppdateringar. Men nu tänkte jag försöka skriva några rader i alla fall.

Var ju valborgs i helgen och den spenderades med samuel och mina umeå vänner hos Ludde, blev grillning och en massa prat om allt mellan himmel och jord. Var mycket trevligt faktiskt! Annars har jag försökt plugga så mycket som möjligt, tentorna börjar ju närma sig. Ska faktiskt iväg till biblioteket snart tills jag ska möta upp Mia.

Vi ska nämligen äntligen se filmen "Water for elephants" på bio! Åh, så jag har längtat efter den här filmen, den verkar så vacker (då menar jag inte bara historien utan också det bildliga). Så vi får hoppas den håller upp till mina förväntningar. Men som sagt, först, biblioteket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0