Thinking of you


Foto: Ida Nilsson

Man ska inte sova för länge på dagarna, sov till kvart i 11 idag och jag är helt fucked up i huvudet, känner mig helt slut. Haha, läser raden jag nyss skrev och känner hur gammal jag får mig själv att låta. Tänk förut när man typ sov till kl 2 och tyckte det var jätte skönt? Fattar inte hur det gick till.. kl 9 är nog den perfekta tiden att stiga upp ;)

Så, nu vet ni det om ni var intresserade. Om ett tag ska jag iväg till kåge för att pussa på min prins litegrann, han jobbar tyvärr imorgon så det blir en kort mysstund, men bättre än inget i alla fall. Och imorgon ska jag på min lilla kusin Olivias barnvälsignelse, ska bli trevligt att träffa famme och faffe och resten av släckten.

Näe, om jag skulle ta och försöka göra något vettigt nu. Kanske plugga?

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera!!!

2011-05-13 @ 20:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0